El pallarès Oriol Ruiz segueix imparable. Aquest dissabte ha participat al campionat d'Espanya d'eslàlom en cadira de rodes, celebrat a Leganès, d'on n'ha tornat amb dos medalles d'or més penjades al coll i rebaixant encara més el rècord espanyol en la prova d'eliminatòria.
El jove va completar la final de la prova individual de la categoria WS1B amb un temps de 20 segons i 46 centèssimes, prop de dos segons menys que el segon classificat. Pel que fa a la prova cronometrada, Ruiz va acabar el recorregut marcat amb un temps d'1:47:16, i va deixar el segon classificat a set segons de distància.
D'aquesta manera, tant el rècord espanyol en la prova d'eliminatòria com el de la prova cronometrada de la categoria WS1B porten el nom d'Oriol Ruiz. A l'aconseguit aquest cap de setmana a Leganès s'hi suma l'establert a l'abril de l'any passat a Vilanova de la Geltrú. En la prova cronometrada, Ruiz va deixar el rècord en 1:48:89, rebaixant una marca que ja era seva.
El lleidatà Oriol Ruiz trenca un nou rècord espanyol d'eslàlom
Esports
Torna de Leganés amb dos medalles d’or més i establint un rècord d'Espanya en la prova eliminatòria
ARA A PORTADA
-
-
-
Successos La conductora del bus accidentat a Lleida dona negatiu a les proves d'alcoholèmia i drogues Redacció
-
Successos El xoc d’un autocar contra la Diputació de Lleida deixa 44 ferits, cinc molt greus Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Els afectats de l’incendi de Torrefeta reclamen agilitat per reduir el risc de foc al camp Redacció
Publicat el
29 de maig de 2018 a
les 22:41
Et pot interessar
-
Esports
L’Atlètic Lleida contempla tornar a comprar una plaça a Segona RFEF
-
Esports
El Lleida CF no se'n surt i iniciarà el seu nou projecte a Quarta Catalana
-
Esports
El balaguerí Quico Pla conquereix una nova Champions amb el Barça d’handbol
-
Esports Els clubs esportius de Balaguer alcen la veu contra la paralització d’infraestructures esportives
-
Esports
La fi del Lleida CF
-
Esports
Detingut per estafa el nou inversor del Lleida CF: «No és una persona real»
