El president del Lleida Esportiu, Albert Esteve, defensa la seva gestió al capdavant del club. En declaracions a Catalunya Ràdio, el màxim dirigent de l'entitat ha assegurat que el fet que en els darrers cinc anys s'hagin vist a la ciutat tres play-off avala el seu model de gestió.
Sobre els problemes econòmics pels que travessa l'entitat, Esteve confia en tornar-se a guanyar la confiança dels jugadors, alhora que ha apuntat que caldrà asseure's amb els futbolistes que més pes tenen al vestidor per reconduir la situació una vegada han començat a efectuar-se els pagaments.
En relació al play-off, Esteve ha recordat que l'objectiu únic del Lleida Esportiu no pot ser un ascens a la Segona A atenent la complicació de jugar una promoció d'ascens a sis partits. Tot i això, el president s'ha mostrat segur que l'equip competirà i que és capaç de pujar si es competeix al màxim nivell com ha fet l'equip en diversos partits. "Els jugadors han demostrat que ho poden fer, i encara que serà difícil per nosaltres, els rivals també ho tindran complicat contra el Lleida" ha reblat Esteve.
Esteve treu pit: «Que en cinc anys haguem fet tres play-off diu molt de la gestió del club»
El president del Lleida Esportiu admet la complicació d'assolir l'ascens a Segona A, i assegura que aquest no pot ser l'únic objectiu d'una temporada
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de maig de 2016 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Esports
Invasió de camp i batusses al Camp d'Esports després del partit del Lleida CF
-
Esports
El Lleida CF anuncia l’acord amb un inversor que «salvarà» el club
-
Esports
El Lleida CF baixa de categoria i jugarà a la lliga Elit
-
Esports
L'Atlètic Lleida es queda en propietat l'escut de la UE Lleida
-
Esports
Una rivalitat i dos descensos
-
Esports
El Pardinyes «parla» al camp... només en català
