El Lleida Esportiu ha guanyat in-extremis aquest diumenge al Camp d’Esports contra el Formentera per 2 a 1. Els de Gabri s’han endut els tres punts al temps afegit gràcies a Joel Febas, que també ha fet el primer dels blaus a la primera part. El Lleida s’ha avançat al marcador poc abans de la mitja part i ha desplegat un joc de control que ha sotmès els balears, un dels millors equips de la categoria.
Tot i això, els visitants han aconseguit empatar al minut 80 gràcies a un gol d’Adrià Castro. I quan el matx semblava acabat, Febas ha donat la victòria al minut 92 amb un gol que situa el Lleida amb 36 punts i a meitat de la taula, lluny dels llocs de descens.
Febas li dona la victòria in-extremis al Lleida Esportiu
Els lleidatans guanyen al temps afegit i s’allunyen del descens
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 20 de març de 2022 a les 13:01
Et pot interessar
-
Esports
L’Atlètic Lleida tanca la venda d’entrades al Sant Andreu per motius de seguretat
-
Esports
Gabri, a un pas de la destitució
-
Esports
Els Márquez conquereixen casa seva
-
Esports
El Lleida CF planta batalla al líder però torna de Badalona de buit
-
Esports
L’AEM denuncia una situació “discriminatòria” per l'ús de l'estadi mentre l’Atlètic Lleida inicia el ressembrat
-
Esports
L’Atlètic Lleida cau amb honor davant l’Espanyol en una gran nit de Copa
