"El resultat m'ha semblat just. El rival ha merescut posar-se per davant abans. Hem trobat el gol i hem corregit algunes coses a la segona part per no passar angoixes, però ens ha faltat claredat"
"Durant la segona part hem patit menys però ens ha costat molt"
"Encara tenim opcions de play-off. El club em diu que aquesta setmana el TAD decidirà. No obstant, se'ns ha escapat una gran oportunitat. Els jugadors estan tocats però cal felicitar-los. Em trec el barret davant d'ells"
"Hem d'anar a Elda a guanyar el partit. En els darrers partits ens ha faltat ofici per manejar-los d'una altra manera. Sabíem que ens costaria, però ho haguéssim hagut de fer millor. Semblàvem un equip inexpert"
"Estic molt content amb els meus jugadors. Els hi agraeixo l'entrega. Sobre la meva continuïtat, el club no s'ha pronunciat i tampoc cal ser molt llest per saber que potser jo no sóc l'opció de futur del Lleida. Sondejaran alguna altra opció"
Gustavo Siviero: «Potser jo no sóc l'opció de futur pel Lleida»
La roda de premsa del tècnic del Lleida Esportiu en cinc frases
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de maig de 2017 a
les 19:58
Actualitzat el
07 de maig de 2017 a les
20:27
Et pot interessar
-
Societat
La vaga torna a deixar penjats els usuaris del tren entre Lleida i Cervera
-
Societat
Les temperatures extremes augmenten l’activitat a urgències
-
Societat
Arriben a Alguaire els esquiadors suecs del primer vol d'hivern de Quality Travel
-
Societat
Lleida busca la veu jove de la Festa Major 2026
-
Societat
Les pluges dificulten la recol·lecció del cereal de Ponent
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Lleida: 7 i 8 de febrer
