El director esportiu del Lleida, Jordi Esteve, no creu que la temporada que ha fet l'equip es pugui qualificar de fracàs, encara que sí admet que ha estat "decebedora". En una conversa que recull La Manyana, Esteve tira de tòpic per dir que el que fracassa "és el que no ho intenta", i assegura que la plantilla ha tingut la voluntat de classificar-se per fer la promoció mostrant-se com un conjunt "competitiu".
En aquest sentit, Esteve diu que el fet que els afeccionats vegin com un fracàs la no classificació entre els quatre primers de la lliga suposa una evolució del club, que anys enrere hagués vist com un èxit arribar a la fase final per pujar a Segona A.
Sobre el futur dels jugadors, el director assegura que la seva intenció és mantenir el bloc, i en relació a l'entrenador, apunta que prendran la decisió un cop acabada la temporada.
La directiva del Lleida Esportiu admet la decepció però evita parlar de «fracàs»
Jordi Esteve diu que intentarà mantenir el bloc de jugadors
Ara a portada
-
Successos Accident mortal a la C-13 en un xoc entre dos camions al terme municipal de Lleida Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Publicat el 15 de maig de 2019 a les 08:35
Actualitzat el 15 de maig de 2019 a les 08:46
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer
-
Societat Lleida floreix amb l’ànima de Sant Jordi