Les penyes del Lleida Esportiu, contra la directiva

Fan públic un comunicat en el qual es lamenta que la junta no tingui gestos d'agraïment envers els futbolistes que han abandonat el club

Publicat el 12 de juliol de 2016 a les 17:15
Les quatre penyes d'afeccionats del Lleida Esportiu, Rudes Lleida, Amics del Lleida, És un Sentiment i Molo Esportiu, han fet públic un comunicat aquest dimarts en el qual carreguen contra la directiva per la seva gestió en relació a les baixes dels jugadors.
 
En el text es lamenta que el club no hagi publicat cap informació ni missatge a les xarxes socials agraïnt la feina dels jugadors que han marxat de l'entitat, alhora que es recorda que "el club està per sobre de qualsevol disputa que hagi pogut tenir lloc durant la temporada".

Els quatre col·lectius defensen els futbolistes que han marxat després de la temporada realitzada, que gairebé acaba amb l'ascens a Segona A. Tot i això, en el comunicat s'apunta que les penyes donaran "suport incondicional" a la nova plantilla i cos tècnic de la nova temporada.