El Prat va empatar en la darrera jugada del primer partit de lliga després que el Lleida Esportiu s’hagués avançat al marcador. El Badalona va eixugar a la segona jornada en dues ocasions els gols dels de Gabri, que només van poder sumar un punt. A la jornada cinc, l’Eivissa ha aconseguit l’empat un minut després que els blaus fessin l’1 a 0.
El Lleida Esportiu és un equip frustrant que no sap defensar la renda que aconsegueix i acaba impotent en veure que el rival li respon amb gols després que s’hagi obert el marcador. El perill en les famoses transicions ofensives dels rivals i la debilitat defensiva dels lleidatans són dos factors que llasten el club del Camp d’Esports, penúltim a la lliga amb només tres punts sumats dels 15 possibles.
Gabri ha demanat paciència i confiança en el treball de la plantilla, però la realitat a hores d’ara és que l’equip està més proper a la Tercera divisió que no pas a un ascens de categoria. L’afició ja apunta als culpables perquè no està disposada a passar penúries i ridículs una temporada més.
Un Lleida frustrant
L’equip no sap defensar les rendes dels gols que aconsegueix i perd punts per la debilitat defensiva i la impossibilitat de frenar les contres
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’octubre de 2021 a
les 13:15
Et pot interessar
-
Esports
La fi del Lleida CF
-
Esports
Detingut per estafa el nou inversor del Lleida CF: «No és una persona real»
-
Esports
L'Hiopos Lleida tornarà a jugar a l'ACB la propera temporada
-
Esports
1,8 milions per sobreviure: les claus del relleu a la propietat del Lleida CF
-
Esports
Invasió de camp i batusses al Camp d'Esports després del partit del Lleida CF
-
Esports
El Lleida CF anuncia l’acord amb un inversor que «salvarà» el club
