Un grup d’unes 20 persones dormiran al ras, com a mínim aquesta nit, al pati de l’Escola Valldeflors de Tremp, seu del col·legi electoral a la ciutat pel referèndum de diumenge. L’objectiu d'aquesta acció és evitar que la policia pugui precintar els locals i impedir la votació. Està previst que la “guàrdia” s’allargui fins diumenge al matí. Fins llavors, hi ha preparades un seguit d’activitats a les que s’espera la participació dels trempolins.
La mobilització ha arrencat aquesta tarda amb la sortida dels alumnes de l’escola. Més d’un centenar de persones s’han concentrat al pati, on han començat les activitats programades. Pocs minuts més tard han aparegut tres agents dels Mossos d’Esquadra, que han aixecat acta i han abandonat l’escola sense incidències entre els aplaudiments dels assistents.
Durant la tarda s’han creat comissions de treball a la mateixa escola per tal d’organitzar activitats durant tot el cap de setmana de forma ininterrompuda i mantenir així el centre obert fins al diumenge a les nou del matí, hora en què comença la votació de la consulta. No obstant, els Mossos han comunicat que l’escola ha de quedar desallotjada a les 6 del mati.
Canvis en l'Oktoberfest
Per un altre costat, l’Oktoberfest previst per demà al mateix recinte escolar s’ha tornat a canviar d’ubicació, i finalment tindrà lloc al pavelló del Casal.
Acampen a l’Escola Valldeflors per «custodiar» el col·legi electoral de Tremp
Un grup d’unes vint persones passarà la nit al ras amb l’objectiu d’evitar que s’impedeixi la votació de diumenge
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 30 de setembre de 2017 a les 08:06
Et pot interessar
-
Política L’Ajuntament de Mollerussa encalla amb un crèdit de dos milions i fa un toc d’atenció al servei de neteja
-
Política ERC pressiona el govern perquè les ajudes pels incendis no s’apaguin abans d’arribar
-
Política Mollerussa modifica la guia interventora per reduir la burocràcia i agilitzar els pagaments
-
Política Mínguez defensa el PSOE mentre creixen les incògnites sobre la jornada laboral i l’IRPF: «Sempre complim»
-
Política ERC pressiona el govern de Larrosa: “A Cappont no es viu d’anuncis, es necessiten escoles”
-
Política L’Esquerra Independentista de Lleida celebrarà una Diada per «construir la pròpia via»