Súmate ha unit aquest divendres a la tarda membres de partits independentistes i de Catalunya Sí que es Pot en el primer acte a favor del procés constituent que ha organitzat a Lleida. L'entitat ha triat la capital del Segrià per donar el tret de sortida de la campanya '1.000 para llegar a otro millón' amb la qual vol arribar als 1.000 militants i ampliar així la seva base de socis per tenir més força en el camí per aconseguir la república catalana, sobretot per sumar indecisos al projecte independentista.
L'acte ha comptat amb el president de Súmate i diputat de Junts pel Sí, Eduardo Reyes, i també diputats, senadors i representants de CDC, ERC, CUP, Catalunya Sí que es Pot, Moviment d'Esquerres i Demòcrates de Catalunya, així com també d'Òmnium i l'Assemblea Nacional Catalana.
Catalunya Sí que es Pot s'uneix a Súmate en el primer acte a favor del procés constituent a Lleida
L'entitat ha donat el tret de sortida de la campanya '1.000 para llegar a otro millón' amb la qual vol arribar als 1.000 militants i ampliar la base de l'independentisme
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2016 a
les 17:52
Et pot interessar
-
Política
Alba Pijuan es regira contra la moció de censura: «És un pacte contra natura»
-
Política
Junts i la CUP li prenen l’alcaldia de Tàrrega a ERC: Rosa Maria Perelló serà l’alcaldessa
-
Política
Els pressupostos preveuen 163 milions a Ponent: consulta les inversions
-
Política
El PSC es queda sol en la defensa del centre comercial de Lleida
-
Política
L'oposició tomba l'augment salarial dels regidors del govern de Balaguer
-
Política
Perilla l’alcaldia d’Alba Pijuan a Tàrrega després de perdre la moció de confiança
