La portaveu del grup municipal de Ciutadans (Cs) a l'Ajuntament de Lleida, Ángeles Ribes, ha anunciat que des de la seva formació es denunciarà davant la Junta Electoral Provincial als grups municipals que avui han col·locat "símbols propagandístics" a la façana de l'Ajuntament perquè "estan comprometent la neutralitat d'una institució que és de tots els veïns de Lleida". Ribes ha lamentat que "els grups d'ERC, CiU i la Crida-CUP utilitzin la Paeria com a instrument de propaganda política" i pengin llaços grocs per demanar la llibertat de polítics que "estan a la presó per saltar-se les lleis".
Ribes ha recordat que "des de les institucions no es pot fer propaganda ni afavorir cap partit polític" i en aquest sentit ha afegit que "cal garantir la neutralitat i la pluralitat ideològica de les institucions que representen a tots els ciutadans, no només uns quants". I en aquest sentit ha remarcat que des de la formació taronja s'estarà "molt pendent de totes aquelles actuacions propagandístiques que vulguin afavorir determinades ideologies".
Ciutadans denunciarà els partits que han penjat llaços grocs a la façana de la Paeria
Política
La líder de la formació, Ángeles Ribes, assegura que portarà el cas davant la Junta Electoral
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
04 de desembre de 2017 a
les 14:13
Actualitzat el
04 de desembre de 2017 a les
14:20
Et pot interessar
-
Política
Onze de Setembre: recordar, persistir, guanyar
-
Política
Meritxell Feliu serà la candidata d’Aliança Catalana a l'alcaldia de Lleida
-
Política
40 aniversari de l'agermanament de l'estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de Gaspar de Portolà (IV)
-
Política
La recepta lleidatana per salvar els boscos: «Abandonar els pobles ens aboca a la vulnerabilitat»
-
Política
El ministre Jordi Hereu visita Balaguer per conèixer de prop la realitat institucional i econòmica
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
