"Mai no participarem en taules rodones com la que planteja l'Ateneu Popular de Ponent, una de les entitats que fa ara cinc mesos va portar aquí a Arnaldo Otegi per donar preteses lliçons de democràcia. Es una qüestió de principis, i els principis són fonamentals cara uns comicis com els del proper 21 de desembre, en els quals cal escollir entre els qui estem al costat de la llei i de la estabilitat i el progrés i els qui, tot festejant individus d'obscur passat i negre present com Otegi, són responsables directes del desastre social, econòmic i polític al qual Mariano Rajoy posa fi mitjançant l'aplicació del 155 i la convocatòria d'eleccions".
Són declaracions de Marisa Xandri i arriben poques hores abans del inici de campanya, el qual tindrà lloc –pel que fa al PP- a les 21.00 a la seu de la formació a la plaça Sant Joan. "Serà un acte senzill en el qual els nostres militants i simpatitzants seran protagonistes. Amb la seva força, estic ben segura que aconseguirem allò que Catalunya necessita: un govern constitucionalista que tregui Catalunya del cul de sac en el qual ens han ficat Puigdemont, Junqueras i els senyors de la CUP.
Si no assistim a aquest simulacre de debat és per ells. No podem barrejar el nom del Partit Popular amb el d'una entitat que, tot i la seva història, ha estat prostituïda pels seus darrers dirigents fins convertir-la en el vehicle mitjançant el qual personatges indesitjables com ara Otegi arriben a Lleida a insultar la democràcia", explica Xandri.
El PP es nega a participar en un debat a l'Ateneu de Ponent per haver portat Otegi a Lleida
Política
La líder de la formació assegura que és "una qüestió de principis"
ARA A PORTADA
-
Societat Segona rave de l'any al Segrià en una finca que aplega centenars de persones Neus Climent / ACN
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
04 de desembre de 2017 a
les 18:34
Actualitzat el
04 de desembre de 2017 a les
18:38
Et pot interessar
-
Política
Els treballadors de la Paeria de Balaguer diuen prou i denunciaran el bloqueig del conveni laboral
-
Política
La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia
-
Política
És possible un govern del PP i Aliança Catalana a Lleida després de les municipals?
-
Política Larrosa alerta d'un pacte entre el PP i Aliança Catalana per governar Lleida
-
Política
Cristina Casol encapçalarà la candidatura d’Alhora a Lleida per a les eleccions del 29-N
-
Política
Jordina Freixanet es presenta com a candidata d’ERC a Lleida amb cinc compromisos de futur
