El Partit Popular no tindrà seus comarcals a partir d'ara. La líder del partit, Dolors López, ha assegurat que els locals que la formació té a Tremp, Tàrrega, Cervera, Vielha i Mollerussa es tancaran en les properes setmanes, una decisió que s'argumenta en base a l'estalvi i que ja estava prevista abans dels comicis del 2015.
Segons López, al PP li costava més de 3.000 euros al mes mantenir aquests locals, uns diners que ara s'estalviaran. Les seccions locals populars faran a partir d'ara les reunions en llocs públics.
El PP tanca les seves seus comarcals lleidatanes per estalviar
Política
La formació assegura que, a partir d'ara, les seccions locals faran les reunions en llocs públics
ARA A PORTADA
-
Societat Segona rave de l'any al Segrià en una finca que aplega centenars de persones Neus Climent / ACN
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
14 de gener de 2016 a
les 10:01
Et pot interessar
-
Política
Els treballadors de la Paeria de Balaguer diuen prou i denunciaran el bloqueig del conveni laboral
-
Política
La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia
-
Política
És possible un govern del PP i Aliança Catalana a Lleida després de les municipals?
-
Política Larrosa alerta d'un pacte entre el PP i Aliança Catalana per governar Lleida
-
Política
Cristina Casol encapçalarà la candidatura d’Alhora a Lleida per a les eleccions del 29-N
-
Política
Jordina Freixanet es presenta com a candidata d’ERC a Lleida amb cinc compromisos de futur
