Lleida continuarà governada pel tripartit entre ERC, Junts i el Comú. Les tres formacions han tancat el cicle de reunions per valorar la continuïtat de l'executiu i han arribat a la conclusió que la millor opció és enfilar plegats el segon tram del mandat. Republicans, comuns i post-convergents han fet, en paraules de l'alcalde Miquel Pueyo, "una revisió i una reflexió de la situació actual del tripartit i un estudi els grans objectius que el govern d’Entesa afrontarà durant la resta de la legislatura”.
El Paer en cap apunta que els socis del govern s’han reunit en diverses ocasions en les darreres setmanes per trobar una sortida a la crisi arran de les discrepàncies internes sorgides per tres contractes irregulars a la regidoria d’Esports, i han arribat a un consens per seguir afrontant els reptes de la legislatura.
Miquel Pueyo va anunciar el passat mes de febrer que consultaria amb els tres grups que integren el govern municipal per valorar el seu futur després dels episodis de crítiques creuades.
El tripartit de Lleida guareix ferides i enfila el segon tram de legislatura
L'alcalde Miquel Pueyo assegura que els socis del govern han fet "un estudi els grans objectius que el govern d’Entesa afrontarà durant la resta de mandat”
ARA A PORTADA

- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 16 de març de 2021 a les 09:38
Actualitzat el 16 de març de 2021 a les 11:59
Et pot interessar
-
Política Francesc Roset pren el relleu de Sergi Pelegrí a l’alcaldia d’Arbeca
-
Política Tàrrega reestructura el cartipàs després de la sortida de la CUP
-
Política La Paeria aprova l’inici del nou POUM, amb 27.000 habitatges i reordenació del sòl industrial
-
Política Pijuan defensa la continuïtat del servei privat d’aigua: «No és viable la municipalització»
-
Política La CUP surt del govern de Tàrrega pel trencament de l’acord sobre l’aigua
-
Política Les crítiques per la inseguretat i la deixadesa marquen la reunió del pla integral del casc antic de Balaguer