El Centre d'Estudis d'Opinió confirma les darreres enquestes, la victòria d'ERC en unes eleccions al Parlament sobre CiU i Podemos entraria al Parlament amb molta foça. Segons el segon baròmetre del CEO, , els republicans obtindrien un 23,2% dels vots, més del doble dels vots obtinguts el 2012, i entre 38-39 escons. CiU obtindria un 19,4% d'estimació del vot, i registraria entre 32-33 escons.
El PSC obtindria entre 14-16 escons, en perdria 6 respecte els actuals. El PP obtindria entre 11-13 diputats. ICV-EUiA en perdria 4 i tindria entre 8 i 9 escons al Parlament. C's es mantindria entre 8-9 diputats. La CUP s'enfilaria fins assolir entre 8 i 9 diputats i Podemos seria cinquena força amb 10-11 diputats.
ERC guanyaria les eleccions i Podemos seria cinquena força, segons el CEO
Política
Els republicans obtindrien fins a 39 diputats si demà se celebressin eleccions al Parlament | CiU cauria fins a 32-33 | La formació de Pablo Iglesias irrompiria amb 11 escons
ARA A PORTADA
-
Societat Dos mesos esperant el tren: el robatori de coure desconnecta les Garrigues Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Lleida estrena bitllets combinats d’AVE i autobús per viatjar al sud d’Andalusia Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat El Govern vol frenar la pèrdua de superfície d’horta amb un pla per modernitzar el sector ACN
-
Societat Els tècnics de la Paeria de Balaguer qüestionen la instal·lació d’ombra del Mercadal Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
31 d’octubre de 2014 a
les 10:58
Et pot interessar
-
Política
Santiago Abascal, a Lleida: «Les solucions no passen per impulsar campaments d'immigrants»
-
Política
L’oposició frena l’ordenança de civisme de Lleida que prohibeix el burca i el nicab
-
Política
Onze de Setembre: recordar, persistir, guanyar
-
Política
Meritxell Feliu serà la candidata d’Aliança Catalana a l'alcaldia de Lleida
-
Política
40 aniversari de l'agermanament de l'estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de Gaspar de Portolà (IV)
-
Política
La recepta lleidatana per salvar els boscos: «Abandonar els pobles ens aboca a la vulnerabilitat»
