Una desena de joves del col·lectiu independentista Arran s'ha encadenat aquest dijous al matí al Bisbat de Lleida en una acció per reivindicar el feminisme.
Els manifestants asseguren que han fet aquesta protesta "per mantenir viva la flama feminista del 8 de març" i han penjat una pancarta que carregava contra la patronal, l'estat i l'església. Els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana s'han personat fins al lloc de l'acció i han desallotjat els militants d'Arran després de tallar les cadenes.
Joves d'Arran s'encadenen al Bisbat de Lleida a favor del feminisme
Política
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Urbana han desallotjat la desena de militants que protestaven
ARA A PORTADA
-
Societat Segona rave de l'any al Segrià en una finca que aplega centenars de persones Neus Climent / ACN
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
22 de març de 2018 a
les 10:38
Et pot interessar
-
Política
Els treballadors de la Paeria de Balaguer diuen prou i denunciaran el bloqueig del conveni laboral
-
Política
La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia
-
Política
És possible un govern del PP i Aliança Catalana a Lleida després de les municipals?
-
Política Larrosa alerta d'un pacte entre el PP i Aliança Catalana per governar Lleida
-
Política
Cristina Casol encapçalarà la candidatura d’Alhora a Lleida per a les eleccions del 29-N
-
Política
Jordina Freixanet es presenta com a candidata d’ERC a Lleida amb cinc compromisos de futur
