L’assemblea local de Junts a Balaguer ha ratificat aquest dijous Gemma Trilla i Gutiérrez com a cap de llista per les eleccions municipals de maig de 2023 després que fos designada pel comitè de la formació. Trilla és advocada de professió i va exercir com a regidora entre el 2011 i 2015 durant el mandat de Josep Maria Roigé, en què va ocupar l’àrea de règim intern i hisenda.
En la seva intervenció, ha assenyalat que encara el repte amb molta il·lusió i ha destacat que “Junts ofereix una nova manera de fer les coses per tal de superar l’immobilisme que ara impera en molts àmbits”.
Segons Trilla, “Balaguer necessita un projecte ambiciós de futur, un projecte de ciutat” i ha assegurat que es posa a treballar amb tot l’equip per definir aquest projecte de manera col·laborativa amb tots els sectors de la ciutat.
Junts per Balaguer avala l’elecció del comitè i vota Trilla com a candidata a les municipals
Advocada de professió, va ser regidora d’Hisenda durant
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juny de 2022 a les 22:52
Actualitzat el 18 de novembre de 2022 a les 15:52
Et pot interessar
-
Política La diputada Montse Mínguez, perseguida per Madrid per un agitador ultra
-
Política Polèmica a Gimenells pels comentaris xenòfobs de l’alcalde en el programa de festes
-
Política EN DIRECTE El ple ordinari d'abril de la Paeria de Lleida
-
Política La Generalitat dona la raó a ERC Balaguer pel cas de la seva representant a l’ImPIC
-
Política Nou policia infiltrat, ara a Lleida: «Era un activista modèlic, sempre disposat a tot»
-
Política El PP de Lleida acusa Vox d'avalar la cessió gratuïta d'una finca per a fer-hi una mesquita