La comissió de l'1-O s'ha posat en marxa i ja ha fixat algunes de les tasques que ha de dur a terme en les properes setmanes. Una d'elles serà demanar imatges i vídeos del dia del referèndum a la ciutat de Lleida.
El president de la comissió, Josep Maria Currià, diu que l'objectiu és “recollir tota la informació” possible sobre els fets d'aquell dia i que per aquest motiu es dirigiran als mitjans de comunicació, als col·legis d'advocats, de psicòlegs i altres entitats que puguin aportar informació així com també es demanarà als ciutadans que facin les seves aportacions.
Currià diu que acceptaran totes les versions, també les d'aquells que asseguren que “no va passar res”. Una vegada tinguin les dades recollides, serà el ple de la comissió el que marqui els següents passos.
La comissió de l'1-O demanarà a la ciutadania imatges i vídeos del dia del referèndum a Lleida
El president de la comissió, Josep Maria Currià, va explicar ahir que l'objectiu és “recollir tota la informació” possible sobre els fets del 1-O a la ciutat
Ara a portada
Publicat el 12 de setembre de 2019 a les 07:56
Et pot interessar
-
Política La Generalitat dona la raó a ERC Balaguer pel cas de la seva representant a l’ImPIC
-
Política Nou policia infiltrat, ara a Lleida: «Era un activista modèlic, sempre disposat a tot»
-
Política El PP de Lleida acusa Vox d'avalar la cessió gratuïta d'una finca per a fer-hi una mesquita
-
Política La Paeria aprova definitivament el pressupost del 2025