La Crida per Lleida – CUP ha dut a terme aquest dimarts una reunió amb ERC i amb el que serà el proper alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, a proposta d’aquest partit, en la qual ha anunciat que continuarà la seva acció política, que serà especialment reivindicativa i exigent en la consecució d’una ciutat socialment justa.
Així mateix la formació ha lliurat a Pueyo un llaç groc que ha demanat que aquest pengi del balcó de l’Ajuntament en la seva investidura com a mostra del compromís del proper ajuntament en la defensa de les llibertats col·lectives i en la denúncia de l’existència de preses polítiques i exiliades a l’Estat Espanyol.
La Crida ha demanat a Pueyo, entre d’altres coses, que reverteixi les privatitzacions dels serveis públics, que de manera urgent doni alberg digne a les persones temporeres o que acabi d’esborrar el franquisme del nom dels carrers de la ciutat.
Pueyo considera que, encara que no ha obtingut cap regidor, la Crida-CUP és un actor polític que cal tenir en compte, donada la seva recent representació al consistori i el fet que el 26 de maig va ser votada per prop de 2.500 persones: "És una de les forces polítiques de les que no estan a la Paeria amb les quals hem de trobar fórmules tant per la via de l'ampliació dels processos participatius com per la via directa del diàleg".
De fet, Pueyo ha anunciat que el nou govern de la Paeria estarà obert a escoltar diferents organitzacions: "És un diàleg que estendrem a altres moviments, marees i organitzacions que vulguin dialogar amb aquest ajuntament".
La Crida li dona un llaç groc a Pueyo perquè el pengi al balcó de la Paeria el dia de la investidura
La formació assegura que serà especialment reivindicativa i exigent en la consecució d’una ciutat socialment justa
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juny de 2019 a les 23:26
Actualitzat el 11 de juny de 2019 a les 23:51
Et pot interessar
-
Política Les Borges Blanques: dos anys de reptes socials i urbanístics amb poc consens
-
Política PSC i Junts pacten l'alcaldia d'Almacelles per a Vanessa Olivart
-
Política «La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena»
-
Política Balaguer aprova el nou pressupost: 21,9 milions
-
Política ERC denuncia que l’ampliació de la zona blava a Lleida busca més ingressos i no mobilitat sostenible
-
Política El Parlament demana més trens entre Lleida i Montsó i reobrir estacions a Almacelles i Raimat