La Guàrdia Civil ha demanat aquest dimarts gravacions sobre l'1-O en diverses comissaries dels Mossos d'Esquadra de Catalunya després que ho fes a la de la ciutat de Lleida el passat dia 19 d'octubre.
Els agents també han fet aquesta petició a un centre de comandament de la Seu d'Urgell, per bé que aquest espai fa tres anys que va tancar i va traslladar les seves competències a la seu central de Lleida, segons apunta Catalunya Ràdio. Davant d'aquesta situació, els policies espanyols que s'havien acostat fins a l'equipament, han marxat sense obtenir cap documentació.
La Guàrdia Civil demana gravacions a un centre de Mossos de la Seu d'Urgell que va tancar fa tres anys
Política
Els agents han hagut de marxar sense obtenir cap documentació | L'equipament va traslladar les seves competències a la seu central de la ciutat de Lleida
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
31 d’octubre de 2017 a
les 12:12
Actualitzat el
31 d’octubre de 2017 a les
12:25
Et pot interessar
-
Política
40 aniversari de l'agermanament de l'estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de Gaspar de Portolà (IV)
-
Política
La recepta lleidatana per salvar els boscos: «Abandonar els pobles ens aboca a la vulnerabilitat»
-
Política
El ministre Jordi Hereu visita Balaguer per conèixer de prop la realitat institucional i econòmica
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
-
Política
ERC vol més policies a Balaguer i recrimina el «silenci» del govern després dels episodis de baralles
