La Paeria aprova el pressupost per al 2018 amb els vots de PSC, C's i PP

Els comptes arriben als 164.795.984,56 euros, un 1,5% més que els actuals | Un total de 13,2 milions van a inversions, amb projectes com són la remodelació de la rambla Ferran, amb la nova seu del Museu Morera, el Parc de les Arts i la recuperació de les Basses

Publicat el 21 de novembre de 2017 a les 16:03
El Ple de l'Ajuntament de Lleida ha donat llum verda al pressupost municipal per al 2018, amb els vots favorables de l'equip de govern del PSC, Ciutadans i PP, mentre la resta de grups ha votat en contra. Els comptes ascendeixen a 164.795.984,56 euros, un 1,5% més que els actuals, i segueixen prioritzant l'àrea de Cohesió Social, Educació i Ocupació.

El pressupost destina gairebé 13,2 milions d'euros a inversions, amb projectes com són la remodelació de l'entorn de la rambla Ferran, amb la nova seu del Museu Morera; el Parc de les Arts; la reforma de l'antiga caserna d'Artilleria de Gardeny i actuacions per recuperar el parc de les Basses, entre altres. Així mateix, els comptes tornen a reservar una partida d'un milió d'euros per a pressupostos participatius.

Prèviament al Ple, la Junta general de l'Empresa Municipal d'Urbanisme (EMU) ha aprovat, també amb el suport del PSC, Cs i PP, el pressupost de l'organisme per al 2018, que preveu uns beneficis de 216.293,98 euros, després dels 3,6 milions d'euros que hi aportarà la Paeria.