El ple municipal de la Seu d'Urgell ha aprovat aquest dimarts la retirada de les astes que hi ha a davant de la comissaria del municipi atès que vulneren la normativa urbanística vigent. La moció d'ERC va rebre el suport de l'equip de govern, per la qual cosa es va tirar endavant la proposta.
Ara, el consistori ha donat un mes per a que es retirin els pals, i ha indicat que si no es treuen actuaran d'ofici. El líder d'ERC a l'ajuntament Francesc Viaplana, assegura que s'ha actuat amb equitat, i apunta que en el cas que s'hagués hissat la bandera catalana o europea, s'hauria tirat endavant igualment amb la proposta. Els socialistes de Compromís per la Seu van votar en contra de la moció.
Crítiques del PP
La presidenta del PP Lleida i diputada al Parlament, Marisa Xandri, ha lamentat que s'aprofiti una norma urbanística que impulsa el grup municipal d'ERC a l'Ajuntament de la Seu d'Urgell (Lleida) per fer que desaparegui la bandera espanyola de la façana de la comissaria de la Policia Nacional a la ciutat, un fet que considera "un nou atac als símbols constitucionals" i "a la convivència".
La Seu d'Urgell aprova treure l'asta amb la bandera espanyola de la comissaria
Política
La moció d'ERC ha rebut el suport de l'equip de govern | La decisió es justifica en base a la normativa urbanística
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de setembre de 2017 a
les 10:26
Et pot interessar
-
Política Sara Bailac deixa el Senat i renuncia a repetir com a candidata d'ERC per Lleida
-
Política
ERC reclama congelar els impostos de la Paeria i compensacions per la taxa de residus
-
Política
Treballem per Balaguer denuncia que el govern local no aplica la moció per limitar l'horari nocturn dels comerços
-
Política
El socialista Sebastià Noguero és investit nou alcalde d'Almenar en compliment del pacte amb ERC
-
Política
Un centenar de persones recorden l’1-O a la plaça Paeria de Lleida
-
Política
Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida»
