La secció sindical de la UGT a l'Ajuntament de Lleida ha anunciat a través d'un comunicat que, "davant els intents de l'equip de Govern de la Paeria de coaccionar i silenciar la veu dels representats sindicals escollits democràticament", ha pres la decisió de no assistir a cap reunió convocada, trobades que segons la UGT "s'han convertit en un monòleg i reprovació a la part sindical degradant les relacions laborals i la negociació fins a uns límits impensables i amb actituds pre-democràtiques".
La secció sindical de la UGT mantindrà aquesta posició 'sine die' "si no hi ha un canvi en l'actitud i les formes que respectin l'espai de diàleg i negociació". Així mateix, la UGT demana el suport a tot el personal de la Paeria en les accions que, davant la possible reacció de l'equip de govern, tiri endavant la secció sindical.
La UGT acusa el govern de la Paeria d'intents de coaccions i de tenir «actituds pre-democràtiques»
Política
El sindicat diu que l'executiu d'Àngel Ros els vol "silenciar" i anuncia que no assistirà a cap altra reunió
- Àngel Ros, alcalde de Lleida -
- Arxiu
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
25 d’abril de 2016 a
les 18:34
Actualitzat el
25 d’abril de 2016 a les
18:41
Et pot interessar
-
Política
Onze de Setembre: recordar, persistir, guanyar
-
Política
Meritxell Feliu serà la candidata d’Aliança Catalana a l'alcaldia de Lleida
-
Política
40 aniversari de l'agermanament de l'estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de Gaspar de Portolà (IV)
-
Política
La recepta lleidatana per salvar els boscos: «Abandonar els pobles ens aboca a la vulnerabilitat»
-
Política
El ministre Jordi Hereu visita Balaguer per conèixer de prop la realitat institucional i econòmica
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
