Alcaldes i regidors de com a mínim 300 ajuntaments catalans treballaran aquest 6 de desembre, dia de la Constitució, segons ha assegurat aquest dilluns la presidenta de l'Associació de Municipis per la Independència (AMI), Neus Lloveras, tot i deixar clar que aquesta xifra fa referència als consistoris adherits a l'AMI que ho han comunicat i que, per tant, la definitiva pot ser superior.
En aquest sentit, Lloveras ha citat Badalona, Vilanova i la Geltrú, Argentona o Sabadell, com algunes de les ciutats grans on electes municipals treballaran aquest dimarts. A les 12 hores del migdia està prevista la lectura d'un manifest davant dels ajuntaments per tal de posar de relleu la tasca que alcaldes i regidors porten a terme els 365 dies de l'any i per denunciar la judiciacilització de la política que està duent a terme el govern espanyol.
Lloveras ha fet aquestes afirmacions després de l'acte de presentació a Lleida de l'Assemblea d'Electes de Catalunya (AECAT), que s'ha dut a terme a l'Orfeó Lleidatà. L'AECAT ha assolit ja la xifra de 3.000 adherits.
L'AMI estima que treballaran alcaldes i regidors d'uns 300 ajuntaments
Els electes municipals llegiran un manifest a les 12 hores davant els consitoris per defensar la seva tasca i denunciar la judicialització de la política per part de l'Estat
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de desembre de 2016 a les 17:40
Actualitzat el 06 de desembre de 2016 a les 02:05
Et pot interessar
-
Política Larrosa demana «evolucionar» al comerç local davant l'arribada de Torre Salses
-
Política El Pont de Suert projecta un futur amb sostenibilitat, comunicacions i joventut
-
Política La Diputació de Lleida defensa la preservació de les obres de Sixena
-
Política Larrosa vol ser alcalde de Lleida, com a mínim, fins al 2031
-
Política Larrosa reivindica l’acció de govern mentre Junts marca distàncies: «No donem cap xec en blanc»
-
Política Larrosa exhibeix un sondeig demolidor per a ERC: «Segueixin així i els avançarà VOX»