L'empresa Petrolis Independents ha comunicat aquest dilluns a l'Ajuntament de Lleida que ha retirat sis plaques franquistes del Ministeri de l'Habitatge, donant per acabada la seva acció a la ciutat.En la trobada, a la qual han assistit representants de la Federació d'Associacions de Veïns (FAV), l'alcalde, Àngel Ros, ha agraït a l'empresa "la seva tasca", ha informat l'Ajuntament en un comunicat.
Els responsables de la companyia han assegurat que per a ells s'ha tractat d'una experiència pilot, han afegit que consideren que ara ha de continuar la societat civil i han apuntat que l'acció es pot repetir en altres poblacions.
En la trobada, la Federació d'Associacions de Veïns s'ha ofert a la Paeria per col·laborar en la tasca de sensibilització entre els veïns de la importància de la retirada d'aquests símbols.
Han assistit a la reunió el president de la FAV, Toni Baró, i el vicepresident, Francisco Roselló; els copropietaris de l'empresa, Joan Canadell i Jordi Roset; l'alcalde, i el regidor de Participació Ciutadana, Joan Gómez.
L'empresa que va treure plaques franquistes a Lleida es «retira» de la campanya
Àngel Ros s'ha trobat amb els responsables de la companyia i els hi ha agraït l'acció d'aquest cap de setmana
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de març de 2017 a les 17:16
Et pot interessar
-
Política Francesc Roset pren el relleu de Sergi Pelegrí a l’alcaldia d’Arbeca
-
Política Tàrrega reestructura el cartipàs després de la sortida de la CUP
-
Política La Paeria aprova l’inici del nou POUM, amb 27.000 habitatges i reordenació del sòl industrial
-
Política Pijuan defensa la continuïtat del servei privat d’aigua: «No és viable la municipalització»
-
Política La CUP surt del govern de Tàrrega pel trencament de l’acord sobre l’aigua
-
Política Les crítiques per la inseguretat i la deixadesa marquen la reunió del pla integral del casc antic de Balaguer