Aquest GIF més pausat, que no cal provocar convulsions al respectable. @larenasse @peredepalau @HiginiaRoig @teeboo pic.twitter.com/6UMMrYpjcp
— Jordi Calvís (@jordicalvis) desembre 7, 2015
Dies abans, el mateix Calvís ja havia publicat una imatge amb les mateixes samarretes en un format diferent. "No puc parar. Preneu-me els plastidecors", apuntava. El motiu, segons assegurava el mateix il·lustrador era fer "inventari" perquè "tot això és història".
@HiginiaRoig @teeboo No puc parar. Preneu-me els plastidecors. pic.twitter.com/kOojAPgA3n
— Jordi Calvís (@jordicalvis) desembre 5, 2015
A banda, l'il·lustrador va impulsar la iniciativa Road To The Consensus, que proposava triar el president de la Generalitat a través de Twitter. Per votar calia anar al seu compte i participar en les enquestes que publicava cada dia. Els qüestionaris enfrontaven dos candidats i es tancaven després de 24 hores de la seva publicació. El guanyador va ser Oriol Junqueras.