La instal·lació de grans superfícies a Lleida genera tensions entre els grups polítics de la Paeria. En el ple d'aquest divendres s'ha tornat a fer evident el poc consens que hi ha al consistori sobre aquesta qüestió.
La decisió de l'executiu d'Àngel Ros d'impulsar projectes com el de Carrefour, Vallrufea o Torre Salses topa frontalment amb els postulats de diversos partits de l'oposició com CiU, ERC, la Crida i el Comú, que volen que el consistori estudiï més a fons la viabilitat d'aquests espais i el seu impacte socials que tindrien a la ciutat. És per aquest motiu que les formacions han presentat una moció per encarregar més estudis comercials que ha estat rebutjada amb els vots de PSC, C's i PP.
El paer en cap, Àngel Ros, ha defensat aquesta postura argumentant que un encàrrec d'aquestes característiques només serviria per endarrerir els projectes i fer perdre oportunitats comercials a Lleida. En la mateixa tessitura s'ha situat el regidor Rafel Peris, que ha asseverat que aquests nous estudis serien reiteratius i no aportarien res als que ja estan sobre la taula.
Per la seva banda, els grups impulsors de la moció s'han queixat de la insuficiència d'aquests informes alhora que han recordat que els sindicats s'oposen a la construcció a la carta d'aquestes grans superfícies.
Nou xoc polític a la Paeria per la instal·lació de grans superfícies a Lleida
PSC, C's i PP s'uneixen per tombar una moció que demanava més estudis per valorar la construcció d'aquests espais comercials
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’abril de 2016 a les 14:28
Et pot interessar
-
Política
L'oposició tomba els pressupostos de Larrosa, que se sotmetrà a una moció de confiança
-
Política
Junts Impulsem avalarà els pressupostos de la Diputació per "responsabilitat" i per garantir-ne l’execució
-
Política
ERC escull Kevin Bruque com a candidat a l’alcaldia de Balaguer
-
Política
El regidor de Junts per Mollerussa Raül Aguilar presenta la seva renúncia al·legant motius personals
-
Política
Lleida estrena la videoatenció ciutadana
-
Política
«Els llaços grocs van ser un punt d'inflexió en el desacomplexament de l'extrema dreta a Catalunya»
