La pancarta en contra dels presos polítics que estava col·locada a l'escola Jaume Balmes de Cervera ha estat retirada aquest dissabte hores abans de la rua de celebració del títol mundial de Moto GP aconseguit la setmana passada per Marc Márquez.
L'escola es troba a la plaça Pius XII, l'indret on sempre han acabat les rues que s'han organitzat a la ciutat en honor al pilot. Segons ha pogut saber aquest diari, la pancarta hauria estat retirada per part dels organitzadors de l'esdeveniment.
La festa s'ha iniciat a la mateixa plaça a les cinc de la tarda i ha continuat amb una rua que ha començat a la plaça Universitat. Al vespre està previst que Márquez es dirigeixi a l'afició des de la zona on ha començat. Al matí, el pilot cerverí ha estat rebut per la corporació municipal a la Paeria.
Retiren una pancarta dels presos polítics abans de la rua de Marc Márquez a Cervera
Política
El cartell estava col·locat a l'escola Jaume Balmes, ubicada a la plaça on s'acaba la festa
ARA A PORTADA
-
-
Societat Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs ACN
-
-
Societat Demanen 2 anys de presó per a un home acusat de donar una bufetada a l'alcalde d'Alins Redacció
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
18 de novembre de 2017 a
les 18:25
Actualitzat el
18 de novembre de 2017 a les
19:08
Et pot interessar
-
Política
Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida»
-
Política
Lleida posa al dia les regles de convivència: més mediació i noves normes per a l’espai públic
-
Política
La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox
-
Política Lleida tirarà endavant l'ordenança que prohibeix el burca gràcies al vot de Junts
-
Política
Santiago Abascal, a Lleida: «Les solucions no passen per impulsar campaments d'immigrants»
-
Política
L’oposició frena l’ordenança de civisme de Lleida que prohibeix el burca i el nicab
