Ros diu que està indignat amb la policia espanyola i li envia un vídeo al ministre de l'Interior

L'alcalde de Lleida repeteix que l'actuació represiva va ser "desproporcionada"

Publicat el 04 d’octubre de 2017 a les 00:26
Actualitzat el 04 d’octubre de 2017 a les 00:58
L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha anunciat aquest dimarts que ha enviat un vídeo al Ministre de l'Interior espanyol, Juan Ignacio Zoido, sobre l'actuació "desproporcionada" de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil el passat diumenge.

Ros ha indicat que condemna aquests fets "per la seva contundència i agressivitat", alhora que ha assegurat que està "indignat" després de veure aquestes actuacions. Les paraules del Paer en cap arriben després de la polèmica que van suscitar unes declaracions seves a la Xarxa, on deia que tenia constància que la policia no havia lesionat ningú.

Quan es van fer públiques aquestes explicacions, la policia espanyola ja havia carregat violentament contra desenes de votants, per la qual cosa l'alcalde socialista va rebre nombroses crítiques a les xarxes socials que el van obligar a rectificar posteriorment. Ros va repetir diverses vegades durant la tarda del diumenge la seva condemna a l'acció represiva de l'Estat, unes afirmacions que aquest dimarts ha reblat amb el vídeo enviat a Zoido.