El pacte que el govern del PSC ha segellat aquest dijous amb C's per pagar les factures pendents a proveïdors suposarà una tisorada a l'àrea de Cultura segons ha anunciat l'alcalde, Àngel Ros.
L'obligació de fer front a aquests pagaments i el compromís a no deixar factures impagades per al 2017 fa que l'executiu local hagi de retallar en despeses de diferents àrees, entre les quals la que gestiona la regidora Montse Parra, que patirà una reducció de 200.000 euros en concepte de festes populars com les festes de maig, de la tardor, la cavalcada de Reis i l'Aplec del Caragol.
Ros ha agraït la voluntat mostrada per C's per donar compliment als compromisos amb es proveïdors. Per la seva part, la primera tinenta d'alcalde i regidora d'Hisenda, Montse Mínguez, ha assegurat que aquest compromís per modificar l'actual pressupost –que ha permès l'acord amb C's- suposarà un control de la despesa "més acurat" i, a partir d'ara, l'inici "d'una nova manera de gestionar el pressupost".
Mínguez també ha remarcat que aquest el pacte amb C's suposa "un major control de la gestió" econòmica municipal que no pas el que demanava la reprovació aprovada en el darrer ple municipal, amb el suport de CiU, ERC, PP, Crida per Lleida-CUP i el Comú de Lleida.
Tisorada del govern de la Paeria a les festes majors i a l'Aplec del Caragol
Política
El pacte que l'executiu local ha segellat amb C's sobre el pagament a proveïdors suposarà una reducció de 200.000 euros en l'àrea de Cultura
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
21 d’abril de 2016 a
les 13:43
Actualitzat el
21 d’abril de 2016 a les
13:59
Et pot interessar
-
Política
Els treballadors de la Paeria de Balaguer diuen prou i denunciaran el bloqueig del conveni laboral
-
Política
És possible un govern del PP i Aliança Catalana a Lleida després de les municipals?
-
Política Larrosa alerta d'un pacte entre el PP i Aliança Catalana per governar Lleida
-
Política
Cristina Casol encapçalarà la candidatura d’Alhora a Lleida per a les eleccions del 29-N
-
Política
Jordina Freixanet es presenta com a candidata d’ERC a Lleida amb cinc compromisos de futur
-
Política
ERC Balaguer proposa commutar multes per treballs en benefici de la comunitat
