Un veí de Balaguer serà jutjat aquest dimarts per haver penjat al seu perfil de WhatsApp una fotografia de la seva exparella nua. L'home va publicar aquesta imatge acompanyada d'un text obscè el passat mes de juliol, quan la parella va trencar a relació després de tres mesos junts.
La noia, que va denunciar els fets davant dels Mossos d'Esquadra, va assegurar que s'havia deixat el telèfon i la documentació al cotxe de l'home, un fet que ell va aprofitar, segons la denúncia, per penjar textos, fotografies i captures de converses a les xarxes socials sense el consentiment de la noia.
És en aquest context que el denunciat va publicar la fotografia al seu WhatsApp amb aquest text: "Vamos nenes que voy perra pero que muy perra kiero una buena polla", un fet que va portar la noia a presentar la demanda. L'acusació particular demana 15.000 euros per danys morals.
A judici un veí de Balaguer per publicar a les xarxes una foto nua de la seva exparella
Societat
L'home va publicar la imatge al seu perfil de WhatsApp
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’agost de 2017 a
les 23:56
Et pot interessar
-
Societat
Entitats del tercer sector de Lleida fan una acció reivindicativa per reclamar noves polítiques d'habitatge assequible
-
Societat
L'Audiència de Lleida condemna a 2 anys de presó un noi que va agredir sexualment una noia
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
