Un veí de Balaguer serà jutjat aquest dimarts per haver penjat al seu perfil de WhatsApp una fotografia de la seva exparella nua. L'home va publicar aquesta imatge acompanyada d'un text obscè el passat mes de juliol, quan la parella va trencar a relació després de tres mesos junts.
La noia, que va denunciar els fets davant dels Mossos d'Esquadra, va assegurar que s'havia deixat el telèfon i la documentació al cotxe de l'home, un fet que ell va aprofitar, segons la denúncia, per penjar textos, fotografies i captures de converses a les xarxes socials sense el consentiment de la noia.
És en aquest context que el denunciat va publicar la fotografia al seu WhatsApp amb aquest text: "Vamos nenes que voy perra pero que muy perra kiero una buena polla", un fet que va portar la noia a presentar la demanda. L'acusació particular demana 15.000 euros per danys morals.
A judici un veí de Balaguer per publicar a les xarxes una foto nua de la seva exparella
Societat
L'home va publicar la imatge al seu perfil de WhatsApp
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tret de sortida a la mitja veda de caça a Ponent amb menys exemplars de guatlla al Segrià ACN
-
Societat Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions ACN
-
-
Successos Set persones detingudes a Lleida en l’operatiu per evitar aldarulls al Parc sobre les Vies ACN
Publicat el
27 d’agost de 2017 a
les 23:56
Et pot interessar
-
Societat
Mor un jove en caure-li a sobre una paret mentre rehabilitava una casa al Pallars Sobirà
-
Societat
Els veïns afectats per l’incendi del bloc de Balàfia de Lleida entren lentament a recuperar pertinences
-
Societat
Mor un home de 57 anys per un infart minuts abans de veure l'eclipsi
-
Societat
Eufòria durant la cobertura total del Sol als punts d’observació de Lleida
-
Societat
Els hotels a Lleida arriben al 100% de l'ocupació per l'eclipsi
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
