Els pisos tenen 2 i 3 dormitoris i una plaça d’aparcament vinculada als habitatges. Per accedir a aquests pisos s’han presentat un total de 60 sol·licituds de les quals 26 han estat admeses i 34 han estat excloses per no reunir els requisits de la convocatòria.
Per accedir a aquesta promoció hi havia diverses reserves: 4 pisos per a persones amb mobilitat reduïda, 4 per a majors de 65 anys, 12 per a famílies afectades per remodelacions urbanístiques, 7 per a joves menors de 35 anys i la restat per a sol·licitants en general.
Per adjudicar la resta de pisos de la promoció s’obrirà, aquest dimecres, una nova convocatòria per tal que s’hi puguin presentar nous sol·licitants.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’abril de 2009 a les 16:51
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental
-
Societat
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
