L'Ajuntament d'Almacelles (Segrià) ha començat a parcel·lar aquesta setmana els patis escolars per tal de donar compliment als protocols que estableixen les autoritats sanitàries per al curs 2020-2021.
S'estan delimitant zones perfectament diferenciades per cursos i edats per evitar, en la mesura del que sigui possible, la barreja de l'alumnat de diferents aules i edats en un mateix àmbit. D'aquesta manera es vol reduir les possibilitats de contagi de Covid-19.
Els treballs es porten a terme al pati del col·legi de la Plaça de l'Ensenyança, amb nous sorrals i noves zones de jocs infantils. Seguidament es preveu fer una altra sectorització al pati de l'escola Antònia Simó i Arnó.
Almacelles divideix en parcel·les els patis escolars per complir amb els protocols sanitaris
S'estableixen zones perfectament diferenciades per cursos i edats per evitar la barreja d'alumnat de diverses aules
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 09 de setembre de 2020 a les 11:57
Actualitzat el 09 de setembre de 2020 a les 12:02
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues