La iniciativa complementa un taller de costura de l’ONG SOM, de Solsona, amb qui el grup de voluntaris urgellencs col·labora estretament. Cristina Escolà, una de les voluntàries de la Seu, s’ha mostrat convençuda que amb aquest projecte es garantirà “una font d’ingressos complementària per a les famílies nicaragüenques”.
D’altra banda, els diners que es recaptin en el sopar solidari també serviran per finançar parcialment el viatge de nous voluntaris al país centreamericà. Aquest any s’ha posposat l’arribada de dues joves a Nicaragua fins a principis de l’any que ve.
Els tiquets per participar en el sopar solidari tenen un preu de 6 euros i es poden adquirir als voluntaris i al Consorci d’Atenció a les persones, ubicat a la segona planta del Centre Cívic ‘El Passeig”. En l’organització de la botifarrada també hi col.laboren l’ONG La Seu Solidària, Carnisseria Charlie, Ca l’Armengolet, Plus Fresc, Forn Serafí, Cooperativa Pirenaica i Magatzems Nadal.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de juliol de 2010 a
les 16:39
Et pot interessar
-
Societat
Balaguer acollirà una nova Fira Q amb desfilades canines i un concurs d'entrepans
-
Societat
Trànsit vigilarà els GPS per evitar el col·lapse dels pobles aquesta Setmana Santa
-
Societat L'atenció primària atén el 76% de les 114.000 urgències a la regió sanitària de Lleida durant l'hivern
-
Societat
Capturats més de 156.000 conills a Ponent en nou mesos
-
Societat
L'escultura de Lluís Muixí no troba comprador
-
Societat
«Quan Almodóvar va entrar al set de rodatge es va fer un silenci eixordador»
