La fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d'haver introduït al Centre Penitenciari de Ponent dos paquets amb droga, valorada en uns mil euros. L'home, que havia estat condemnat el 2014 per tràfic de drogues, va tirar dos paquets des de l'exterior fins al pati de la presó de Lleida que contenien 7 paperetes amb marihuana, 1 d'haixix, 2 de cocaïna i 2 d'heroïna per ser distribuïda entre els interns.
Els fets van passar l'1 d'abril de 2020 i està acusat d'un delicte contra la salut pública amb l'agreujant de reincidència. Serà jutjat dijous 22 de setembre a l'Audiència de Lleida. La fiscalia també demana per a ell una multa de 4.033,68 euros.
Demanen 9 anys de presó per a un home que va tirar des de l'exterior al pati de la presó de Lleida dos paquets amb droga
Contenien paperetes de marihuana, haixix, cocaïna i heroïna i està acusat d'un delicte contra la salut pública
Ara a portada
Publicat el 16 de setembre de 2022 a les 17:05
Actualitzat el 16 de setembre de 2022 a les 17:08