L'Audiència de Lleida jutjarà aquest dijous 10 de gener dos nois acusats d'abusar sexualment d'una noia amb intel·ligència límit. Els fets van passar el 22 de maig de 2017 a casa d'un altre noi, menor d'edat, a Lleida.
Aquest ja va ser jutjat i condemnat l'1 de desembre per aquests fets pel jutjat de menors de Lleida. Pels altres dos acusats, de nacionalitat espanyola, que en el moment dels fets tenien 18 i 26 anys, la fiscalia demana set anys de presó per un delicte d'abús sexual.
El ministeri públic també sol·licita que se'ls prohibeixi acostar-se o comunicar-se amb la víctima durant cinc anys i que la indemnitzin amb 6.000 euros per danys morals.
Demanen set anys de presó per a dos acusats d'abusar sexualment d'una noia amb intel·ligència límit
Societat
Els fets van passar el maig de 2017 a casa d'un altre noi, menor d'edat, que ja va ser condemnat pels fets
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de gener de 2019 a
les 15:12
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
