Els Mossos d'Esquadra van detenir divendres passat un veí de Lleida de 19 anys com a presumpte autor de dos robatoris amb força a l'interior de domicilis de la capital del Segrià. Els fets es remunten a la matinada del 5 de juliol quan, en un marge de poc més de quinze minuts, van tenir lloc dos robatoris amb força en dos domicilis dels carrers Marquès de Leganés i Enginyer Antoni Llobet de Lleida.
En tots dos casos, un desconegut va pujar per la façana i va accedir fins a la terrassa dels pisos, segons han explicat els mossos. Un cop a l'interior, entre altres objectes, l'assaltant va sostreure una bicicleta valorada en 3.200 euros.En un dels pisos, el lladre va fugir en adonar-se que havia estat descobert pels propietaris. En aquesta ocasió, es va deixar la majoria d'objectes que tenia preparats per sostreure.
Arran dels fets els mossos van obrir una investigació que va concloure divendres amb la detenció del presumpte autor dels dos robatoris. El detingut, que té antecedents, va passar dissabte a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Detingut a Lleida un lladre que entrava als pisos escalant per la façana
L'home accedia per la terrassa dels immobles
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2015 a les 18:42
Actualitzat el 05 d’octubre de 2015 a les 18:58
Et pot interessar
-
Societat L’Arnau de Vilanova vol incorporar un tercer robot quirúrgic Da Vinci
-
Societat Crítiques a la retirada dels tècnics de manteniment a l’helicòpter medicalitzat de Tremp
-
Societat Serrano jura com a Copríncep d’Andorra i es compromet amb els valors democràtics
-
Societat La UdL tindrà un nou rector al novembre
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida