Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest divendres un veí de Vilanova i la Geltrú de 52 anys i nacionalitat espanyola com a presumpte autor de dos delictes contra la seguretat del trànsit i un delicte de lesions per imprudència greu.
Els fets han tingut lloc cap a dos quarts d'onze del matí, quan els Mossos han rebut l'avís d'un accident dins la població d'Ivars d'Urgell (Pla d'Urgell). Una dona de 77 anys havia estat atropellada per un turisme que havia fugit del lloc, sense aturar-se. Els agents han començat les indagacions, que han permetre detectar el vehicle i el presumpte conductor, que s'havia amagat dins d'una casa propera.
Els agents s'han adreçat a la casa, de la qual n'han sortit dos homes, pare i fill. El segon ha confessat ser el conductor del vehicle, però els dos homes han entrat en contradiccions en les declaracions i finalment han acabat reconeixent que el que conduïa el vehicle en el moment de l'atropellament era el pare.
Ha quedat detingut per conduir amb el carnet caducat des del 2011, per abandonar el lloc de l'accident i per causar lesions per una imprudència greu. El detingut, que té antecedents, ha quedat en llibertat després de declarar en dependències policials a l'espera de ser citat pel jutjat que instrueix el cas.
Detingut un home per atropellar una dona de 77 anys i fugir
L'home conduïa per Ivars d'Urgell amb el carnet caducat des del 2011 i ha intentat fer veure que el conductor era el seu fill
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 18 de juny de 2021 a les 21:34
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
-
Societat
La Junta del Canal d’Urgell defensa la modernització com una necessitat i no un caprici
-
Societat
La «Deesa Nivaria», «Samsara» i «Horizonte de Logroño» triomfen al 61è Concurs de Vestits de Paper
