El Barça femení ha passat aquest dissabte per damunt del C.D.Tacón, l'equip que ha comprat Florentino Pérez i que la temporada vinent es convertirà en Reial Madrid. Les blaugrana han culminat una excel·lent primera part, que ha acabat amb un contundent 4 a 0 gràcies als gols d'Alexia, Aitana, Mariona i un en pròpia porteria de Lucía Suárez.
A la represa, les de Lluís Cortés han seguit imposant el seu joc i han aconseguit ampliar el marcador per bé que les madrilenyes han marcat el 4 a 1 per mediació de Jessica al minut 53.
Tot i aquest gol, el Barça no s'ha posat nerviós i ha aconseguit superar la portera del Tacón quatre vegades més; Aitana, Graham i Hermoso en tres ocasions han posat el definitiu 9 a 1 que ha estat molt celebrat a la grada del camp Johan Cruyff.
El Barça de Lluís Cortés destrossa l'equip de Florentino Pérez amb una golejada d'escàndol
Esports
Les de Lluís Cortés guanyen 9 a 1 al Tacón, el futur Reial Madrid
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Publicat el
07 de setembre de 2019 a
les 17:58
Et pot interessar
-
Esports
El Lleida CF continuarà al Camp d’Esports aquesta temporada
-
Esports
El Lleida CF fa un pas més per jugar al Camp d’Esports
-
Esports
La pantalla gegant de la Paeria de Lleida canvia el català pel castellà entre aplaudiments
-
Esports
Argentina, favorita per història: «Si guanya, es confirmarà una de les grans constants dels Mundials»
-
Esports
Lleida, al costat d’Espanya: la Paeria instal·larà una pantalla gegant per veure la final del Mundial
-
Esports
Un Mundial sense futbolistes lleidatans
