L’acord del ple inclou també la formalització de delegacions de representacions dels municipis de la comarca que s’han interessat a formar part de la xarxa, de tal manera que el Consell Comarcal gestionarà tot el que fa referència a la participació de l’Alt Urgell a la Film Commission.
L’adhesió a aquesta xarxa suposarà la presència de l’Alt Urgell a la guia de localitzacions cinematogràfiques, una eina que es posa a l’abast de les productores de cine i audiovisuals d’arreu del món. El Consell Comarcal serà l’encarregat de coordinar la logística quant a informació sobre les localitzacions, els permisos de rodatge, etc.
D’altra banda, el plenari del Consell Comarcal va aprovar un nou conveni amb l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i l’Associació de Paraplègics i Discapacitats Físics de Lleida (ASPID) per a la inserció de persones amb discapacitat. El Consell Comarcal cedirà gratuïtament a ASPID un espai per a entrevistes i una sala per a la realització de les accions de formació, a més d’una aportació econòmica de 1.000 euros.
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’octubre de 2010 a
les 18:39
Et pot interessar
-
Societat
Els agricultors de Ponent adapten les jornades per la calor extrema amb puntes de fins a 43 graus
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
