La directiva del Lleida Esportiu ha estat treballant en les dues darreres setmanes en la contractació d’un nou entrenador després de la marxa de Gabri, i sembla que el fitxatge està en vies de tancar-se.
Segre explica aquest dijous que el club ja té emparaulat el nou líder de la banqueta del Camp d’Esports, i que destaca per la seva joventut i la capacitat de formar talents.
[noticia]47712[/noticia]
En aquest sentit s’apunta que el tècnic no té experiència a la categoria i que arribarà a Lleida amb un segon entrenador que prové d’un altre equip. La idea del president, Luis Pereira, és que que l’entrenador reforci els joves talents i els hi doni oportunitats. De fet, el que es pretén és que se segueixin els passos que ja havia fet Gabri. L’entitat vol crear unes sòlides estructures del futbol base i vol que els joves visualitzin, amb el nou entrenador, unes oportunitats reals de jugar algun dia al primer equip.
La filosofia de joc que tenia el tècnic de Sallent també vol aplicar-se en aquesta nova etapa. Futbol combinatiu i a l’atac tornarn a ser les senyes d’identitat del nou Lleida Esportiu.
El Lleida Esportiu ja té emparaulat el nou entrenador
El joc combinatiu i a l’atac seran les senyes d’identitat del nou equip
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juny de 2022 a les 14:44
Et pot interessar
-
Esports El llarg dol del futbol lleidatà
-
Esports El Lleida CF no garanteix, encara, la continuïtat del club: «No hi ha cap acord»
-
Esports El Lleida CF confia en pagar als jugadors el 30 de juny
-
Esports El Lleida CF vol esgotar les possibilitats de salvació amb la Paeria i la Diputació
-
Esports Marc Márquez imposa la seva llei a Motorland i reforça el lideratge del Mundial
-
Esports Robert Martínez, de Balaguer a la glòria europea