El president del Lleida Esportiu, Albert Esteve, ha negat que el club hagi estafat ningú en relació a la denúncia interposada per Josep Maria Tamarit per l'impagament del lloguer d'un pis. Esteve ha dit que l'entitat que ell presideix no ha firmat cap contracte amb el propietari de l'immoble i que, per tant, aquesta és una qüestió entre Tamarit i el jugador, que fa mesos que va marxar de Lleida.
Esteve considera que aquest tema ha tacat la imatge del club i també del seu director esportiu, Jordi Esteve, objecte de la querella, i s'ha reiterat en la presentació de denúncies contra el propietari de l'habitatge i contra dos mitjans de comunicació que van donar la informació.
El president del club ha parlat d'aquest tema aquest divendres 21 de febrer després que fos impossible contactar amb ell el passat 4 de febrer quan aquest diari va publicar la versió sobre la denúncia de Tamarit.
El Lleida Esportiu nega cap estafa i diu que el lloguer del pis era d'un jugador xinès
Albert Esteve assegura que aquesta qüestió és entre el futbolista i el propietari de l'immoble
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de febrer de 2020 a les 15:56
Et pot interessar
-
Societat Tanquen els accessos amb vehicle privat al parc nacional d’Aigüestortes
-
Societat Larrosa demana connexions ferroviàries amb els polígons i reformular l’A-14 fins a França
-
Societat Lleida tornarà a obrir el pavelló firal per acollir temporers
-
Societat Llum verda condicionada per als parcs eòlics d’Endesa a les Garrigues
-
Societat El Gremi de Forners de Lleida treballa en la creació d'un nou pa artesanal
-
Societat Larrosa apunta a Pueyo i Ros per no tenir cap pla pel Centre Històric de Lleida