El president del Lleida Esportiu, Albert Esteve, ha negat que el club hagi estafat ningú en relació a la denúncia interposada per Josep Maria Tamarit per l'impagament del lloguer d'un pis. Esteve ha dit que l'entitat que ell presideix no ha firmat cap contracte amb el propietari de l'immoble i que, per tant, aquesta és una qüestió entre Tamarit i el jugador, que fa mesos que va marxar de Lleida.
Esteve considera que aquest tema ha tacat la imatge del club i també del seu director esportiu, Jordi Esteve, objecte de la querella, i s'ha reiterat en la presentació de denúncies contra el propietari de l'habitatge i contra dos mitjans de comunicació que van donar la informació.
El president del club ha parlat d'aquest tema aquest divendres 21 de febrer després que fos impossible contactar amb ell el passat 4 de febrer quan aquest diari va publicar la versió sobre la denúncia de Tamarit.
El Lleida Esportiu nega cap estafa i diu que el lloguer del pis era d'un jugador xinès
Societat
Albert Esteve assegura que aquesta qüestió és entre el futbolista i el propietari de l'immoble
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de febrer de 2020 a
les 15:56
Et pot interessar
-
Societat
ERC qüestiona el tendal permanent del Mercadal: «S'ha de retirar per la tardor i l'hivern»
-
Societat
El Mercadal de Balaguer estrena un nou sistema d’ombra per protegir-se de la calor
-
Societat
La calor avança la collita d’ametlla a Catalunya, però el sector preveu una campanya similar a la de l’any passat
-
Societat
Investiguen una agressió sexual en grup a una jove a les festes d'un poble del Segrià
-
Societat
Mor un jove en caure-li a sobre una paret mentre rehabilitava una casa al Pallars Sobirà
-
Societat
Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions
