D’aquesta manera, després de cinc mesos d’obres ja són quatre les vegades que s’ha canviat la seva ubicació i, el més preocupant, segons Progrés, és que les parts afectades han conegut les últimes notícies per la premsa. Aquest fet demostra una falta de comunicació i de diàleg preocupant de l’equip de govern cap a les persones afectades per les obres i cap a la resta de grups municipals del consistori, diu Progrés.
Progrés recorda que la ubicació d’aquests contenidors ja havia d’estar concretada i definida al projecte d’obres del carrer abans de l’inici de les mateixes.
Segons Progrés, la improvisació constant sobre els projectes importants de la Seu provoca que s’hagin de prendre decisions precipitades que perjudiquen el benestar i la qualitat de vida dels ciutadans.
També s’ha insistit vàries vegades en la necessitat d’adaptar el projecte del carrer Major al Pla de Millora del Centre Històric que s’està redactant. Això permetria tenir també la opinió d’experts en la rehabilitació i millora de centres històrics.
Jordi Mas recorda que l’empresa que va guanyar el concurs de les obres va afegir com a millores 100.000 d'euros addicionals. Aquests diners es podrien destinar a les obres de la ubicació que es cregui convenient.
Segons el portaveu del grup del PSC-Progrés, Jordi Mas, “cal reunir a totes les parts implicades en una mateixa taula per debatre i definir la solució definitiva de manera consensuada”.
Mas segueix afirmant que “des de Progrés sempre hem defensat que la ubicació dels contenidors soterrats fos la mateixa on estaven els contenidors vells”.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’agost de 2009 a les 13:26
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental
-
Societat
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
