La fi de la pandèmia de la Covid-19 podria arribar abans del que creiem. En diversos fòrums científics ja es parla del control del virus aquest 2022, i més concretament de cara al segon trimestre de l'any, amb l'arribada del bon temps.
Una de les claus per començar a superar la pandèmia seria la nova variant Òmicron, dominant al carrer però més dèbil que la Delta, fet que reporta en menys contagiats que acaben als hospitals.
En aquest sentit, una de les epidemiòlogues més reconeguts de Dinamarca, Tyra Grove Krause, assegura que la recuperació de la normalitat es pot produir en tan sols dos mesos.
Aquest optimista pronòstic va en sintonia amb els que ha fet el doctor català Oriol Mitjà, que ha apuntat darrerament que en poques setmanes el virus passarà a ser estacional. L'objectiu de "gripaditzar" la Covid-19 es va acostant, encara que els metges avisen d'unes setmanes dures amb els índex de contagis molt elevats.
[plantillacoronavirus]
Els científics ja comencen a veure el final de la pandèmia
En diversos fòrums es parla d'un control del virus en els propers mesos gràcies a la poca letalitat d'Òmicron
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de gener de 2022 a
les 16:10
Et pot interessar
-
Societat
L'asfíxia del petit comerç: el sector sacrifica el seu marge per frenar la crisi energètica
-
Societat
Salut i la Paeria planifiquen l’ampliació del CAP Balàfia per pal·liar la manca d’espai
-
Societat
«Salaris de privada per a una gestió pública»: les residències Balàfia es rebel·len contra l'asfíxia laboral
-
Societat
L’Escola Minerva de Lleida també suspèn sortides i activitats familiars com a mesura de protesta
-
Societat
Desallotgen un campament il·legal que hi havia en un dels accessos a Lleida
-
Societat
La Noguera instaura un guardó de Memòria Democràtica en record de Clàudia Pérez Álvaro
