El Lleida Esportiu ha perdut aquest diumenge en la seva estrena aquesta temporada al Camp d’Esports (0-2) contra el CF La Nucía. Els de Molo han sortit mig adormits i en els primers quinze minuts han encaixat dos gols que els hi han posat les coses molt difícils.
Els valencians han sabut bastir un sòlid entramat defensiu que ha avortat totes les jugades de perill dels blaus, que no han pogut fer bons els tres punts aconseguits la setmana passada al camp del València Mestalla.
Liberto i Eder han disposat de les oportunitats més perilloses del Lleida durant els primers 45 minuts, però el xut del primer ha acabat a les mans del porter i el del segon desviat a pocs centímetres del pal. Per la seva banda, Joanet ha estat l’efectiu més perillós en atac pel flanc dret associant-se amb José Ruiz, però la pilota no ha entrat.
L’inici de la segona meitat ha estat marcat per una sortida trepidant d’un Lleida Esportiu que ha fregat novament el gol amb una fuetada des de la llarga distància de Liberto, que a punt ha estat d’entrar per l’escaire. Els blanc i blaus han continuat rondant l’arc contrari, però la defensa ha tret cadascun dels intents dels de la capital del Segrià.
Estrena amb derrota del Lleida Esportiu al Camp d'Esports
Societat
Els de Molo encaixen dos gols en els primers quinze minuts i s'estavellen contra la defensa de la Nucía (0-2)
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de setembre de 2019 a
les 10:08
Actualitzat el
02 de setembre de 2019 a les
11:23
Et pot interessar
-
Societat
Aquests són els millors bars de Balaguer, segons les opinions dels clients
-
Societat
Demanen evitar activitats de muntanya a la zona de l'incendi de Senet: «La pluja ha estat insuficient»
-
Societat
Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
