L'exalcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, no va anar a les juntes de portaveus de la Paeria des del 13 de març fins al 20 de juny.
El paer en cap, Miquel Pueyo, ha assegurat que el cap de l'oposició socialista no ha assistit a aquestes trobades en tot aquest període. En aquest primer any de legislatura, Larrosa no s'ha prodigat molt en paraules durant el ple, i el pes socialista en les sessions l'ha dut Jaume Sellés, que n'és el portaveu, Begoña Iglesias i Cristina Morón.
Pueyo ha fet aquestes declaracions en la roda de premsa per explicar la situació de la ciutat en el context del confinament i dels rebrots. L'alcalde també ha recordat que la proposta del PSC de creació d'un comitè de crisi l'ha passat "per Whatsapp", una via que no considera que tingui suficient seriositat per tenir-la en compte.
Fèlix Larrosa no va assistir a les juntes de portaveus de la Paeria durant tres mesos
L'alcalde, Miquel Pueyo, ho ha explicat aquest dilluns en roda de premsa
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
06 de juliol de 2020 a
les 21:32
Actualitzat el
06 de juliol de 2020 a les
21:40
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
