La incorporació de l’Agent d’Igualtat ha estat possible gràcies a l’adhesió del Consell Comarcal de l’Alt Urgell al Programa d’Agents Locals d’Igualtat, una iniciativa del Departament de Treball de la Generalitat en conveni amb les diputacions provincials.
Ocupa aquest lloc de treball Montserrat Mazón, psicòloga amb experiència en l’àmbit de la inserció social i laboral, així com en el desenvolupament i l’execució de plans de polítiques d’igualtat. Juntament amb 14 persones més, distribuïdes per altres ens locals de la província de Lleida, forma part de la Xarxa d’Agents d’Igualtat, un projecte subvencionat pel Servei d’Ocupació de Catalunya i cofinançat pel Fons Social Europeu.
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de juliol de 2009 a
les 16:53
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
