La incorporació de l’Agent d’Igualtat ha estat possible gràcies a l’adhesió del Consell Comarcal de l’Alt Urgell al Programa d’Agents Locals d’Igualtat, una iniciativa del Departament de Treball de la Generalitat en conveni amb les diputacions provincials.
Ocupa aquest lloc de treball Montserrat Mazón, psicòloga amb experiència en l’àmbit de la inserció social i laboral, així com en el desenvolupament i l’execució de plans de polítiques d’igualtat. Juntament amb 14 persones més, distribuïdes per altres ens locals de la província de Lleida, forma part de la Xarxa d’Agents d’Igualtat, un projecte subvencionat pel Servei d’Ocupació de Catalunya i cofinançat pel Fons Social Europeu.
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
15 de juliol de 2009 a
les 16:53
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
