La piscina de la Seu obre les portes amb la novetat del wi-fi

Publicat el 20 de juny de 2008 a les 12:58

L'alcalde, Albert Batalla, ha explicat que de manera progressiva es vol estendre el servei de wi-fi a altres espais de la ciutat. Una de les prioritats serà fer-ho en el recinte del Parc del Segre. El tinent d'alcalde de Noves Tecnologies i d'Esports, Lluís Biosca, ha recordat que el servei es pot oferir gràcies a la fibra òptica que ja arriba a moltes zones de la ciutat.

La piscina municipal estarà oberta fins a les vigílies de la represa del curs escolar, a començaments de setembre. L'entrada per a un sol dia per a majors de deu anys costa 3,10 euros, mentre que per als infants de tres a deu anys val 1,90 euros. L'abonament de tota la temporada per als adults costa 57,40 euros, i per als infants 30 euros. L'abonament per a deu dies val 25,20 euros en el cas dels adults i 11,50 euros els infants. Les persones més grans de 65 anys tenen l'entrada gratuïta.

 

 

La piscina de la Seu ja té connexió a Internet amb wifi. D'esquenes, l'alcalde, Albert Batalla, i el regidor d'Esports, Lluís Biosca, comproven la connexió a Internet en el recinte de la piscina municipal.