La Seu i Foment signen el conveni de rehabilitació de la Immaculada

Publicat el 22 de juliol de 2008 a les 14:35

L’actuació consisteix en adequar la Capella de la Immaculada en un Auditori, que també pugui ser considerat com a aula magna i sala de conferències, i els espais col·laterals en serveis complementaris (hall, comunicacions verticals, vestuari, sanitaris, magatzem...), a més d’una gran sala d’exposicions i altres activitats relacionades amb tot tipus d’expressions artístiques i/o docents.

L’entrada principal al complex serà per la Plaça de les Monges, que donarà accés al hall principal, des d’on s’accedirà a la sala d’audicions, amb una capacitat de 150 places, i a la sala d’exposicions. A la part oposada a l’entrada principal hi haurà una entrada secundària, des d’on es podrà accedir a les escoles municipals.

Els objectius del projecte són resoldre necessitats d’espais per a activitats municipals, aconseguir un bon funcionament dels espais per a les activitats a què són destinats i dotar els espais de moviment i funcionament constants.

 

 

La capella de la Immaculada, en obres. Imatge de la capella de la Immaculada en obres, aquest dimarts.