L'alcalde de Gimenells i Pla de la Font (Segrià), Dante Pérez, ha carregat contra els responsables polítics dels Mossos d'Esquadra durant els dies posteriors a l'atemptat de Barcelona. El batlle socialista ha considerat que l'actitud de Joaquim Forn, conseller d'Interior, i Josep Lluís Trapero, major dels Mossos, ha estat "un total despropòsit".
En aquest sentit, Pérez lamenta al seu compte de Facebook que els dos responsables policials estiguessin al palco del Camp Nou el passat diumenge quan encara faltava per localitzar el conductor de la furgoneta que va envestir mortalment 13 persones a la Rambla.
Pérez ho titlla de "vergonyós", alhora que en un altre missatge posa en dubte l'actuació de l'alcalde d'Alcanar. Pérez es pregunta per quina raó no coneixia les activitats que estaven fent "individus amb barba" a la casa que va explotar o per què no va alertar de les sospitoses activitats que s'hi diuen a terme.
L'alcalde socialista de Gimenells critica Forn i Trapero per la gestió de l'atemptat de Barcelona
Societat
Dante Pérez carrega contra els dos responsables policials per haver anat al Camp Nou el passat diumenge
ARA A PORTADA
-
-
Societat Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs ACN
-
-
Societat Demanen 2 anys de presó per a un home acusat de donar una bufetada a l'alcalde d'Alins Redacció
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
23 d’agost de 2017 a
les 01:16
Actualitzat el
24 d’agost de 2017 a les
10:29
Et pot interessar
-
Societat La Urbana de Balaguer deixa de treballar durant tres dies
-
Societat Demanen presó per a una parella de Lleida per no tornar un cotxe que havien llogat per només tres dies
-
Societat
Els sindicats denuncien pressions als docents que han renunciat a fer sortides i colònies
-
Societat
«Aquí», de Llum de Fideu, guanya el Premi a la Millor Estrena d’Arts de Carrer de Fira Tàrrega
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 190 km/h per la C-14 a Peramola
