Així doncs els treballs continuaran, tot i que, a causa de les reprogramacions efectuades per aconseguir els objectius d'estabilitat pressupostària del govern espanyol, s'ha fixat el 2012 com a nou termini per a la seva finalització.
Les principals actuacions de les obres són millorar els accessos a nuclis com Anserall i Arcavell, ja que els actuals són perillosos per als conductors i han provocat més d'un accident. També hi ha previst arreglar al mateix temps un dels revolts més perillosos del trajecte, l'anomena't del Polvorí, tot construint un petit túnel que eliminarà el revolt.
El projecte preveu augmentar la capacitat d'una via que especialment en jornades de molta afluència de visitants al Principat es col·lapsa. Alguns trams passaran de tenir dos carrils a tenir-ne tres. No obstant això, no és possible fer aquesta ampliació al llarg dels deu quilòmetres de la carretera i alguns trossos continuaran sent de dos carrils, un per a cada sentit de la marxa.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2010 a les 15:30
Et pot interessar
-
Societat Catalunya podria oferir una trentena de places MIR per a la nova especialitat d’Urgències
-
Societat Tàrrega compra una escola bressol privada per ampliar l’oferta municipal
-
Societat Tanquen els accessos amb vehicle privat al parc nacional d’Aigüestortes
-
Societat Larrosa demana connexions ferroviàries amb els polígons i reformular l’A-14 fins a França
-
Societat Lleida tornarà a obrir el pavelló firal per acollir temporers
-
Societat Llum verda condicionada per als parcs eòlics d’Endesa a les Garrigues