Així doncs els treballs continuaran, tot i que, a causa de les reprogramacions efectuades per aconseguir els objectius d'estabilitat pressupostària del govern espanyol, s'ha fixat el 2012 com a nou termini per a la seva finalització.
Les principals actuacions de les obres són millorar els accessos a nuclis com Anserall i Arcavell, ja que els actuals són perillosos per als conductors i han provocat més d'un accident. També hi ha previst arreglar al mateix temps un dels revolts més perillosos del trajecte, l'anomena't del Polvorí, tot construint un petit túnel que eliminarà el revolt.
El projecte preveu augmentar la capacitat d'una via que especialment en jornades de molta afluència de visitants al Principat es col·lapsa. Alguns trams passaran de tenir dos carrils a tenir-ne tres. No obstant això, no és possible fer aquesta ampliació al llarg dels deu quilòmetres de la carretera i alguns trossos continuaran sent de dos carrils, un per a cada sentit de la marxa.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2010 a les 15:30
Et pot interessar
-
Societat L’orgue centenari de la Seu d’Urgell reneix després de dos anys de silenci
-
Societat Bungalous amb futur: la Pobla de Segur els rehabilita per allotjar els alumnes de muntanya
-
Societat Montse Pujol, nova presidenta de la Trobada del Pirineu
-
Societat Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents